Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 54.167.112.42 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Ben de Groot Ben de Groot wrote on 27/10/2018 at 00:02:
Ik ben onlangs bij Accu World geweest met de accu van een E-bike. Deze wilde ik laten reviseren. Ben heel vriendelijk geholpen en ook bleek de grote deskundigheid op gebied van accu's. Het bleek namelijk dat mijn accu echt gevaarlijk was en aan zijn eind. Na uitstekende uitleg en advies, heb ik er een compleet nieuw binnenwerk in laten zetten. kon zelfs als ik dat wilde een tijdelijke accu mee krijgen als ik dat zou willen. Bij een hele nieuwe accu zou de fabrieksgarantie 3 maanden zijn, nu echter een jaar. Ben keurig gebeld toen hij klaar was en uiteraard weer heel vriendelijk geholpen. Deze zaak is echt een aanrader, zal er in het vervolg zeker weer naar toe gaan als ik een accu probleem heb.
Jaap Jaap wrote on 08/10/2018 at 20:27:
Mijn vrouw en ik hebben allebei een e-bike gekocht en zijn zeer tevreden over de service. De fiets van mijn vrouw is helemaal goed, mijn fiets echter niet, tijdens het fietsen viel regelmatig de stroom uit, waarop hij voor reparatie naar de fietsenmaker moest. Ik kreeg gelijk een leen fiets tot mijn beschikking totdat ik mijn fiets weer terug zou hebben. Toen de storing een groot probleem bleek te zijn, kreeg ik meteen een andere fiets aangeboden waar ik tot nu toe zeer tevreden mee ben. Dus voor accu World Apeldoorn niks anders dan lof.
Malcolm Malcolm wrote on 08/10/2018 at 13:23:
Ben op een vriendelijk en expert manier snel geholpen bij accuworld. Ik kan weer mijn fiets gebruiken!
Henk Roelofs Henk Roelofs wrote on 01/09/2018 at 18:51:
Ik ben perfect geholpen met mijn accuklacht, alles opgelost.
Dick Verboom Dick Verboom wrote on 06/06/2018 at 20:44:
Uitstekende nazorg en snelle analyse. Duidelijke uitleg wat er aan de hand was (gebroken soldeerverbinding). Ter plekke meteen hersteld. Goede persoonlijke service . Zegt het voort !
H. Scheerooren H. Scheerooren wrote on 30/08/2017 at 17:38:
Opgelucht. 2 fietsen waarvan beide accu's niet meer wilden opladen. Is het de accu of de lader? Toevallig allebei tegelijk ook nog. Helaas van meneer Giant geen garantie meer. Accuworld bracht het antwoord. Beide laders waren defect. Okee; voor 75 een tweedehands mogen overnemen waar er 2 tegelijk op aangesloten kunnen worden. Dat klinkt beter dan 2x 540 euro voor nieuwe accu's. TOPservice!
WW Salomons WW Salomons wrote on 10/08/2017 at 11:16:
Mijn ervaring is iets minder... Bij aankoop van een andere fiets met gereviseerde accu werd mij verteld, dat de ondersteuning pas optimaal zou zijn na 3x leegrijden en opnieuw opladen. Ik vind het eindresultaat echter povertjes. Voor mij geen gereviseerde accu's meer. Heb echt spijt van deze aankoop. Ook de klantvriendelijkheid van mevrouw was zozo. .... ben benieuwd
Admin Reply by: admin
Geachte heer, Wat vervelend om te horen dat u ervaring met Accuworld niet is zoals u verwacht had. Revisie van een accu resulteert nooit in een fiets met meer ondersteuning. Revisie van een accu moet gezien worden als meer benzine in de tank, u kunt er dus verder mee fietsen. (en dus niet harder) Zoals aangeboden, willen we uw accu kosteloos testen, om te kijken of deze naar behoren werkt. Echter hebben wij hiervoor de accu 24 uur nodig. Dat u spijt heeft van de aankoop betreuren wij, hier voor willen wij graag een passende oplossing zoeken, echter denk ik we dat gewoon kunnen doen via een normale weg, en niet via een gastenboek van onze website. met vriendelijke groet, Yuri Kneefel
H Timmerman H Timmerman wrote on 24/03/2017 at 14:38:
We hebben hier een maand geleden een Giant Twist gekocht voor een schappelijke prijs met gereviseerde/nieuwe accu's en hij bevalt uitstekend. Goed en vriendelijk geholpen.
J. Vonk J. Vonk wrote on 05/02/2016 at 22:04:
De Mob. Telefoon een al oude Siemens van mijn vrouw gaf de geest de accu Laadde niet meer op einde verhaal dachten we, maar nee hoor er werd eerst in de winkel tussen de tientallen modellen gekeken, en toen hij daar niet meer tussen zat, werd er een besteld en met een dag of 3 kreeg ik een telefoontje dat hij voor me klaarlag, Fantastisch !!!! gewoon en hij werkt weer als nieuw. bedankt mensen.
robert van den ouden robert van den ouden wrote on 30/08/2015 at 17:02:
na lang wachten op de reparatie van onze huka rolstoelfiets was het vandaag de dag dat wij onze nieuwe accu van accuworld mochten proberen en wat schetste onze verbazing de accu was veel betyer dan de nieuw bijgeleverde accu resultaat veel meer rijplezier CONCLUSIE waar voor je geld robert
robert van den ouden robert van den ouden wrote on 20/08/2015 at 15:30:
geweldige service van joke en haar zoon toppie wij zochten en vonden een tweede accu voor onze rolstoelfiets welke voor ons onbetaalbaar was via de wmo bedankt
Iris Iris wrote on 08/07/2015 at 09:38:
Is alweer even geleden, maar ben vorige maand geweldig geholpen! Wat een goede klantenservice, positief onderscheidend! Alles werd duidelijk uitgelegd en er werd goed meegedacht. Hier kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen. Top!
Peter Peter wrote on 20/05/2015 at 20:50:
Altijd vriendelijke bediening. Serieus meedenken en lijken niet alleen uit op snelle wint maken. Doen hun best de klant met een goed gevoel te laten vertrekken. Zelfs als je met iets raars aankomt wat je ergens op de kop hebt getikt en onbruikbaar blijkt te zijn, geven ze toch een service en helpen je "probleem" op te lossen op een manier die je tegenwoordig maar heel zelden nog ziet. Zelf vanuit Twente rij ik hierheen voor de goede service.